کلینیک جراحی زیبایی دکتر کریمیان
رزرو وقت ملاقات
رزرو سریع و آسان نوبت ملاقات
بهترین جراح بینی در تهران

معرفی برجسته‌ترین و بهترین جراح بینی در تهران

بینی یکی از مهم‌ترین اعضای صورت است که در زیبایی ما نقشی خاص را ایفا می‌کند. حتی اگر چشمانی درشت و زیبا داشته باشید، ابروهای تراز و کمانی شما جلوه‌ای خاص داشته باشند یا لب‌های خوش‌فرم و برجسته‌ای داشته باشید که تحسین‌برانگیز هستند، یک بینی نافرم تمام زیبایی شما را از بین می‌برد و تمامی توجهات را از سایر بخش‌های چهره شما می‌گیرد. کمک گرفتن از بهترین جراح بینی در تهران باعث می‌شود زیبایی را به چهره‌تان هدیه دهید.

چرا باید جراحی بینی انجام دهیم؟

جراحی بینی دارای دو نوع درمانی و زیبایی است که متناسب با شرایط بیمار تعیین می‌شود. گاهی این امکان وجود دارد که به دلیل آسیب‌های فیزیکی یا نقص‌های مادرزادی شما به هر دو جراحی نیاز داشته باشید. جراحی زیبایی بینی نه‌تنها باعث تغییر ویژگی‌های ظاهری بینی می‌شود و آن را بر اساس چهره شما متقارن سازی می‌کند؛ بلکه باعث رفع مشکلات تنفسی نیز خواهد شد.

در برخی افراد مشکلات سینوسی و درد مداوم آن به دلیل فرم بینی است و با جراحی زیبایی برطرف می‌شود. گاهی امکان دارد کج بودن تیغه بینی یا فرم نامناسب سوراخ‌های آن منجر به خروپف‌های زمان خواب شود. شکاف کام یا شکاف لب که می‌تواند مانعی بزرگ برای حرف زدن یا تغذیه محسوب شود،‌ به جراحی بینی نیاز دارد تا برطرف شود.

گاهی دلیل اصلی اینکه به عمل زیبایی بینی نیاز دارید، مشکلات فیزیکی نیستند. فرم بد بینی روی ظاهر و چهره شما اثر می‌گذارد و اعتمادبه‌نفس شما را از بین می‌برد. عمل زیبایی رینوپلاستی مشکل را برطرف می‌کند؛ چون در طول این عمل می‌شود تغییرات متعددی در استخوان بینی، پوست، غضروف یا هر سه مورد ایجاد کرد.

بهترین دکتر جراحی بینی در تهران

چطور تشخیص دهیم که بینی ما نیاز به جراحی دارد؟

برخی مشکلات بینی آشکار هستند و شما با نگاه کردن در آیینه متوجه آن‌ها می‌شوید. کج بودن تیغه بینی، بزرگ بودن بیش از حد قسمت گوشتی بینی، نامتقارن بودن سوراخ‌ها، پهن بودن استخوان بینی و موارد مشابهی که با چشم قابل رؤیت هستند، به شما دلیلی برای جراحی بینی می‌دهند.

این احتمال وجود دارد که شما از روی ظاهر بینی نتوانید مشکل را تشخیص دهید؛ اما علائمی هستند که به شما هشدار می‌دهند. اگر به تازگی ضربه‌ای به بینی شما وارد شده است، بدون دلیل برای تنفس مشکل دارید، بدون فشار یا ضربه بینی شما خونریزی دارد یا اگر با دست زدن تیغه دماغ احساس درد می‌کنید، همه این موارد نشانه‌هایی برای آسیب‌دیدگی بینی هستند.

بهترین راه برای تشخیص اینکه آیا کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی بینی هستید یا نه، یافتن بهترین درمانگاه جراحی بینی در تهران و مشاوره با یک متخصص باتجربه است. پزشک با عکس‌برداری و بررسی ویژگی‌های بینی و چهره شما،‌ اعلام می‌کند که آیا با جراحی مشکل شما رفع خواهد شد یا باید به دنبال راه‌های جایگزین باشید.

چگونه بفهمیم بینی به عمل نیاز دارد
راهنمای تشخیص اینکه آیا بینی ما به جراحی نیاز دارد یا خیر

خطرات جراحی رینوپلاستی بینی و مشکلات بعد از عمل

یکی از مهم‌ترین بخش‌های جراحی، مراقبت‌های بعد از عمل و رعایت توصیه‌های پزشکی ارائه‌شده است. اگر جراحی بینی را زیر نظر بهترین متخصص تهران انجام داده باشید، نیازی نیست نگران خطرات و مشکلات بعد از جراحی باشید.

با اینکه تمام عمل‌های پزشکی یا زیبایی ریسک‌هایی دارند و احتمال بروز برخی مشکلات بعد از عمل وجود دارد؛ اما سپردن کار به دست کاردان، احتمال بروز این مشکلات را به اندازه قابل توجهی کاهش می‌دهد و به صفر نزدیک می‌کند. اگر جراحی را زیر نظر افراد کم تخصص و بی‌تجربه انجام دهید، باید انتظار عوارض و خطرات زیر را داشته باشید.

  1. مشکلات تنفسی
  2. بی‌حسی دائمی بینی و نواحی اطراف آن
  3. ناهمواری بینی
  4. نابینایی یا آسیب‌های چشمی
  5. تغییر رنگ پوست بینی یا نواحی اطراف آن
  6. نامتقارن بودن تیغه یا سوراخ‌های بینی
  7. از بین رفتن حس بویایی

عوارض جراحی بینی فقط درباره بعد از عمل نیستند و برخی مشکلات حین جراحی به وجود می‌آیند. بیهوشی‌های خطرناک، زیاد بودن خونریزی یا عفونت از خطرات جراحی در کلینیک‌های نامعتبر و به دست افراد غیرمتخصص هستند.

خدمات جراحی زیبایی

label dash
در کلینیک زیبایی دکتر کریمیان

۰۲۱-۸۸۶۴۷۴۳۰

هزینه جراحی رینوپلاستی زیبایی بینی

عوامل متعددی هستند که روی قیمت جراحی بینی در تهران اثر می‌گذارند و کلینیکی که برای جراحی انتخاب می‌کنید و پزشک متخصصی که این عمل را برعهده می‌گیرد، روی هزینه درمان اثر می‌گذارد. روشی که برای جراحی انتخاب می‌شود، نوع بیهوشی و میزان تغییرات مورد نیاز برای بینی از دیگر عوامل اثرگذار روی هزینه جراحی بینی در تهران هستند.

به طور معمول جراحی‌هایی که در آن‌ها از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و بیمار نیازی به بستری شدن ندارد، هزینه کمتری نسبت به عمل‌هایی خواهند داشت که بیمار نیاز به بیهوشی عمومی دارد و باید بعد از عمل بینی در کلینیک بستری شود.

در نظر داشته باشید که معمولاً بیهوشی عمومی برای جراحی‌های سنگین توصیه می‌شوند و یکی از دلایل بالاتر بودن هزینه عمل همین مورد است. البته گاهی در جراحی‌های کوچک و سبک به دلیل ترس بیمار از عمل، بیهوشی کامل توصیه می‌شود.

اگر در کنار عمل زیبایی نیاز به عمل اصلاحی داشته باشید، به عنوان مثال بینی شما بر اثر ضربه شکستگی داشته باشد یا یک نقص مادرزادی برای تنفس مشکل ایجاد کرده باشد، هزینه عمل بالاتر می‌رود. برخی بیماران به دلیل مراقبت‌های نادرست بعد از جراحی یا مراجعه به پزشک کم‌تجربه، نیاز به عمل دوم دارند و هزینه عمل دوم که با نام جراحی اصلاحی شناخته می‌شود، بیشتر از عمل اول خواهد بود.

چگونه بهترین جراح بینی در تهران را تشخیص دهیم؟

بررسی رزومه کاری یک جراح زیبایی اولین قدمی است که به شما کمک می‌کند تخصصی معتبر را شناسایی کنید. رفتار جراح با شما در طول مشاوره و توصیه‌هایی که ارائه می‌کند، باید در سطح بهترین جراح بینی در تهران باشد؛ یعنی این جراح باید با پرستیژ، دلسوز، دانا و باسواد کافی باشد که از دیگر عواملی هستند که میزان تخصص فرد را نشان می‌دهند.

بهترین جراح بینی در تهران سلامت بیماران را در اولویت قرار می‌دهد و بهترین گزینه را برای عمل زیبایی بینی انتخاب می‌کنند. در جلسه مشاوره جراح باید بر اساس سلیقه شما و علمی که دارد، بهترین فرم بینی را به شما توصیه کند و برای انتخاب آن به تناسب بینی با سایر اجزای صورت توجه داشته باشد.

اگر برای شما مقدور است و جراح زیبایی را فردی آشنا به شما معرفی کرده است، با بیماران قبلی صحبت کنید و میزان رضایت آن‌ها از عمل بینی را بسنجید و تغییرات فرم بینی را در صورت آن‌ها ببینید. بررسی گالری از ویدئوها و عکس‌های بیماران یک پزشک نیز می‌توانید میزان رضایت آن‌ها را بررسی کنید و انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

بهترین متخصص و جراح بینی در تهران

کلام پایانی

اگر به دنبال بهترین جراح بینی در تهران هستید، کلینیک زیبایی دکتر شاهین کریمیان نیاز شما را برآورده می‌کند. دکتر کریمیان در سال 1382 مدرک فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرده است و 20 سال تجربه در این عرصه دارد. دکتر کریمیان عضو انجمن بین‌المللی جراحان زیبایی است و اعتبار ایشان قابل پیگیری خواهد بود.

شما می‌توانید نمونه‌ای از جراحی‌های رینوپلاستی انجام‌شده توسط بهترین جراح بینی در تهران (دکتر شاهین کریمیان) را روی سایت مشاهده کنید تا با خیالی آسوده وقت جراحی زیبایی بینی بگیرید. پیش از جراحی مشاوره تخصصی برای شما انجام می‌شود و تمامی نکات لازم برای جراحی به شما گفته خواهند شد.

پیمایش به بالا